reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tibor Pospíšil

Tibor Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  305
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Léta už tajím svoji příslušnost,k zemi co vyměnila hrubost za slušnost,bo se mi nelíbí morální předlohy,čili papaláši hrající si na Bohy. ...Upřímně řečeno trochu teskno mi je,že nám stačí DEMO-Demokracie.ˇ(c) Tomáš Klus Zoznam autorových rubrík:  Menej štátuTúlavé zápiskyÚvahyFinancieFinančná poradňaZábavná logikaNebuď ovcaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Vianočná hodinka pri telke s popcornom na stole

Tibor Pospíšil

Vianočná hodinka pri telke s popcornom na stole

Koniec starého a začiatok nového roka býva pre mnohých z nás spojený s televízorom. V predajniach elektroniky bol minulý rok rokom plochých, digitálnych televízorov. Aj keď je ich nemálo, nie každý si televízor spája s programom typu narkóza, ach, (sn)STV, či s podobnou sr...ou. Povedzme teda, že ste nepostupovali podľa mirových odporúčaní, ale kúpili ste si kvalitný digitálny televízor. Ako na ňom prehrávať obsah, ktorý bude mať zodpovedajúcu kvalitu?

  • 4. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 548x
  • 11
Sláva a pokoj zvoleným politikom

Tibor Pospíšil

Sláva a pokoj zvoleným politikom

Kto a prečo ma tlačí k neustálemu vyjadrovaniu "dôvery" zástupcom, ktorých som si zvolil na vopred dohodnuté obdobie? Aké sú skutočné ciele podobných aktivistov?

  • 5. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Prečo fandím SuperStar

Tibor Pospíšil

Prečo fandím SuperStar

Tak nám včera v telke opäť pustili ozajstnú reality šou. Že sa vám pri zmienke o tomto type relácie otvára nožík vo vrecku? Podľa mňa záleží na tom, aká realita je predmetom šou.

  • 10. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Iný kraj, iný mrav - nebuďme povrchní

Tibor Pospíšil

Iný kraj, iný mrav - nebuďme povrchní

O Amerike a Američanoch sa zväčša píše v nie práve pozitívnom duchu. Podľa mňa je to často z dôvodu, že pisatelia nemajú záujem pochopiť na prvý pohľad možno zvláštne veci. Pochopiť a odhaliť skutočné motívy konania Američanov. V lepšom prípade je to povrchný opis, v tom horšom zámer. Ja som v Amerike nebol, podelím sa s vami o zážitky z cudziny bližšej.

  • 5. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Cestovačky blízkym okolím

Tibor Pospíšil

Cestovačky blízkym okolím

Cestujem rád. Len keby toho času bolo viac. Cesty do ďalekých krajín sú časovo náročné a tak si ich nechávam na dôchodok :-)). Ale aj v blízkom okolí sa toho dá vidieť veľmi veľa. Cestovanie je aj o spoznávaní miestnych zvykov a tak by som sa s vami chcel podeliť o niekoľko postrehov o prístupe k turistom, ktoré som nazbieral v blízkom okolí.

  • 1. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu