reklama

Pozitívna skúsenosť s hromadným nákupom

Skúsenosti so špecifickou formou pohostinnosti, ktorá je charakteristická pre Slovensko, nútia k obozretnosti. Keďže nový spôsob internetového marketingu je zameraný hlavne na služby, a to aj tie pohostinské, nemal som veľké očakávania, keď som sa tento nový spôsob nakupovania rozhodol vyskúšať. Ale bol som príjemne prekvapený. Isto, najmä zásluhou pohostinnosti v samotnej vybranej prevádzke - špecifickej reštaurácii, ale hromadné nakupovanie je jeden z mála marketingových spôsobov, ktoré ma ako zákazníka pozitívne oslovil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Na trhu, a isto aj na tom slovenskom, je množstvo služieb, o ktorých možno ani neviete, že existujú. Alebo o ich existencii viete, ale od ich využitia na skúšku vás odrádza cena. Internetová stránka hromadného nákupu funguje tak, že vám v jeden deň ponúkne len jednu službu. Za výhodnú cenu, ktorá má byť dosiahnutá tak, že platí len vtedy, ak si tú službu objedná väčší počet zákazníkov. Ak sa potrebný počet zákazníkov nenájde, ponuka neplatí a vás to nič nestojí.

Ak sa naopak nájde požadovaný počet zákaníkov a ponuka (množstevná zľava) sa aktivuje, vopred za službu zaplatíte. Od poskytovateľa systému hromadného nákupu dostanete poukaz, ktorým sa preukážete v prevádzke, ktorej službu ste si zakúpili. Z môjho pohľadu férový prístup. Viem si celkom normálne predstaviť, že prevádzke sa oplatí ponúknuť lepšiu cenu, ak má zaručené, že si službu objedná mnoho zákazníkov naraz. To u služieb, ktoré nie sú verejnosti zatiaľ príliš známe, alebo frekventovane využívané. Alebo prevádzka (povedzme reštaurácia) ponúkne lepšiu cenu oproti reklame, ktorú zverejnením svojej ponuky v systéme hromadného nákupu získa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na Slovenskú je systém hromadného nákupu zatiaľ novinkou, preto si svojich klientov ešte len získava. Výhodný predaj spotrebného či potravinárskeho tovaru je už pokrytý inými (aj internetovými) kanálmi. Aj vzhľadom na svoju formu je tento spôsob podľa mňa určený na predaj najmä služieb. Aj preto som sa obával, ako to dopadne na Slovensku, pretože služby (obzvlášť pohostinské) a Slovensko, to mi zatiaľ veľmi k sebe nepasovalo.

V septembri máme v rodine dôvody oslavovať, vybral som si ponuku reštaurácie s krajovou špecialitou. A boli sme (s mojou milovanou) veľmi príjemne prekvapení. Príjemné prostredie, skutočne pohostinná obsluha a kvalitné jedlo. Ponuka sedela s realitou. Žiadne bočné poplatky či snaha si „zľavu" dorovnať. A toto hodne slovenských podnikateľov v pohostinstve nechápe. Ochota (dobrovoľne) utrácať je u spokojného klienta oveľa vyššia, ako u klienta nespojojného. Veru by ma nebolo napadlo, že z husaciny si neponesiem zabalenú porciu husi, lokše ... ale jeden z pekných obrázkov, ktoré vkusne dotvárali interiér reštaurácie, ale zároveň boli na predaj.

Tibor Pospíšil

Tibor Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  305
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Léta už tajím svoji příslušnost,k zemi co vyměnila hrubost za slušnost,bo se mi nelíbí morální předlohy,čili papaláši hrající si na Bohy. ...Upřímně řečeno trochu teskno mi je,že nám stačí DEMO-Demokracie.ˇ(c) Tomáš Klus Zoznam autorových rubrík:  Menej štátuTúlavé zápiskyÚvahyFinancieFinančná poradňaZábavná logikaNebuď ovcaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu