reklama

Homeopatická lobby z Bilderbergu

Nedávna proti homeopatická kampaň ma najprv rozosmiala, postupne mi však prístup médií už nepripadal tak zábavný. Isto to nebol zámer, ale z môjho pohľadu to nechtiac potvrdzuje „konšpiračnú“ teóriu o tom,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

že skutočnú moc má v rukách niekto iný, ako občania.

Na reklamných plochách sa objavili rôzni (povolaním) zabávači, propagujúci homeopatickú liečbu. Nepatrím k ľuďom, ktorí prikladajú význam postojom ľudí zo zábavného priemyslu. A už vôbec nepatrím k ľuďom, ktorí považujú homeopatiu za niečo iné, ako za obyčajný biznis, založený na istých ľudských vlastnostiach.

Na prístupe médií mi v zásade nevadí to, že sa navážajú do zabávačov, ktorých biznis je založený na mediálnej prezentácii. No tak si v tomto prípade užijú odvrátenú stranu mince.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby však homeopatii dodávali „dôveryhodnosť“ len zabávači, bolo by to podľa mňa ešte veľmi, veľmi dobré. Akokoľvek som v článkoch proti kampane hľadal, nenašiel som medzi spovedanými tých podstatných. Napríklad predstaviteľov ŠÚKL. Kým od zabávača ja neočakávam ani len okrajové znalosti problematiky, u štátneho orgánu, ktorý sa nám prezentuje ako orgán kontroly liečív mi to vyráža dych. Na akých základoch asi pracuje tá kontrola, ktorá oficiálne registruje homeopatický cukrík ako liek? Prosto nie som ochotný uveriť, že zodpovední pracovníci tejto organizácie nepoznajú podstatu biznisu s homeopatiou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nedokážem si predstaviť iný spôsob, ako finančný tlak (motiváciu) zo strany homeo-farmacetutických firiem, aby štát dal oficiálnu pečiatku s nápisom „liek“ na niečo, čo liekom nie je ani náhodou a tento fakt je vedecky dokázaný bez akýchkoľvek pochýb. Registrácia homeopatických cukríkov ako lieku je podľa mňa jasný dôkaz, že finančné a hospodárske kruhy si dokážu pomocou peňazí, či iného vplyvu zaistiť podporu štátu pre svoje podvodné „liečebné“ metódy.

Ak zodpovedný štátny úrad úplne ignoruje vedecké výsledky v prípade homeopatík, ako mám veriť, že presne tak isto nepostupuje pri liekoch, ktoré človek niekedy skutočne potrebuje? Ako mám veriť tomu, že registrácia liekov nie je len záležitosť dostatočnej „motivácie“ smerom od farmaceutickej firme ku štátnemu úradu?

Tibor Pospíšil

Tibor Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  305
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Léta už tajím svoji příslušnost,k zemi co vyměnila hrubost za slušnost,bo se mi nelíbí morální předlohy,čili papaláši hrající si na Bohy. ...Upřímně řečeno trochu teskno mi je,že nám stačí DEMO-Demokracie.ˇ(c) Tomáš Klus Zoznam autorových rubrík:  Menej štátuTúlavé zápiskyÚvahyFinancieFinančná poradňaZábavná logikaNebuď ovcaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu