reklama

Je cestovka BUBO skutočne odkázaná na takéto praktiky?

Cestou, necestou, narazil som na takúto ponuku vraj renomovanej cestovnej kancelárie. Nie som cieľová skupina cestovania cez cestovku, ale aj tak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (43)

Mám celkom slušný prehľad o cenách leteniek, hotelov a súvisiacich cestovateľských služieb, a preto ma zaujala táto ponuka cestovnej kancelárie BUBO, zverejnená na jednom zo zľavových portálov:

Obrázok blogu

Cena 1379 eur zahŕňa letenky a ubytovanie pre dve osoby, plus nejaké drobnosti, aby ponuka vyzerala zaujímavejšie. Aj za dve letenky a ubytovanie (pre dve osoby) na 5 nocí je to veľmi zaujímavá cena.

Tušil som, kde sa skrýva "problémik", pretože to bývala (a zjavne ešte stále je) bežná praktika cestoviek. Ale predsa len, čo je veľa, to je moc:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Letiskové poplatky v sume, za ktorú by som si trúfal zohnať komplet letenku na danú trasu. Som pragmatik, takže ma až tak nevyruší nezmyselne vysoký poplatok za jednu položku. Ak by celková cena bola normálna. Ibaže v tomto prípade to znamená, že z tých 1379 pre dve osoby je aspoň 1000 eur za ubytovanie na 5 dní.

Rozmýšľam, akému typu klientov je podobná ponuka asi určená? Pozrite sa, koľko sú skutočné náklady za letiskové poplatky v spiatočnej letenke na uvedenej trase:

Obrázok blogu

Pozn: YR je tzv. "palivový" príplatok a je to zasa "finta" leteckých spoločností. Je to normálna súčasť ceny letenky (nie letiskových, či iných poplatkov). Letiskové poplatky sú teda v tomto prípade niečo málo pod 100 eur na osobu pri spiatočnej letenke.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte jeden obrázok. S cenou letenky vo vyhľadávači na daný termín:

Obrázok blogu

Ja rozhodne nie som z tých, čo by nebodaj chceli zakazovať ponuky tohto zvláštneho typu. Čo však neznamená, že takúto formu "marketingu" považujem za slušnú a normálnu. Nie som cieľovou skupinou pre ponuky cestovných kancelárií. Ale od vraj renomovanej cestovnej kancelárie BUBO by som takúto "šmejďácku" ponuku nečakal. Asi som zo starej školy.

Ešte link na ponuku na zľavovom potáli: tu.


 

Tibor Pospíšil

Tibor Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  305
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Léta už tajím svoji příslušnost,k zemi co vyměnila hrubost za slušnost,bo se mi nelíbí morální předlohy,čili papaláši hrající si na Bohy. ...Upřímně řečeno trochu teskno mi je,že nám stačí DEMO-Demokracie.ˇ(c) Tomáš Klus Zoznam autorových rubrík:  Menej štátuTúlavé zápiskyÚvahyFinancieFinančná poradňaZábavná logikaNebuď ovcaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu